29 Haziran 2015

Lola Doll...

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Korkulu rüyam yeni bir bebekte bitti ve ben çok mutluyum. Zamanla biraz daha iyiye gidiyor bebeklerimiz. Her defasında biraz daha mutlu oluyorum ben. İçime daha çok siniyor. Sipariş üzerine yapmış olduğum bu bebişim maalesef havaların azizliği nedeni ile pek iyi bir çekime sahip olamadı. Yarın haziran bitiyor ve güneş yüzünü göstermemekte ısrarcı. Yaz gelsin artık lütfen. Güneş delisi ben çok özledim...
Çekimler çok iyi olmasa da çok sevdiğim dostumun yaptığı logo renk kattı resmimize.
Ve her zaman olduğu gibi beni bekleyen yarım işlere tekrar geri dönme zamanı. Hiç rahat durmuyorum her daim başka bir şeye başlayabilirim. Hazırda bekleyen bir işim daha var ama ilerleyen günlere artık.
Tekrar görüşünceye dek sıcacık güneş dolu günleriniz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder