05 Eylül 2014

Ve yine Essence...

Merhaba arkadaşlar,

Essencenin yeni bir ojesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu diğer bir çok rengim gibi uçuk olmayan bir renk. Herkesin rahatça kullanabileceği çok sade ama güzel bir renk. Diğer Essence ojelerde olduğu gibi fırça yapısından dolayı sürümü çok rahat. Dikkat edilirse tek kat da kullanılabilir ama ben 2 kat sürdüm. Kalıcılığı ve kuruma süresi gayet iyi bu renginde. Ben biraz dingin bir sadelik istediğimde kullanabileceğim bir renk. Kış geldiğinde daha çok kullanırım büyük ihtimalle. Şu sıcak yaz günlerinde çılgın renklerimi daha çok seviyorum sanırım. İçimi kıpır kıpır sarsınlar istiyorum.
Bu ojemizin adı miami ve numarası 109. Almak isterseniz ben yine gratis mağazasından aldım. Rahat kullanabileceğiniz güzel bir renk olduğunu düşünüyorum.
Görüşene kadar, sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder