18 Eylül 2014

Şirin mi şirin bir inecik

Merhabalar hepinize,
Yeni şirin mi şirin bir inekle geldim bu sefer. Bu da daha önce yayınladığım ponymin renklerinde. İkisini art arda ördüm zaten. Çok büyük olmadıkları içinde çabuk ve kolay bittiler. En son dikip tamam bitti dediğimde bir baktım beneklerini unutmuşum. Bir şey eksik diyordum zaten. Çok sade oldu bu möcük :)))
Sevimli minik ineğimizde arkadaşlarının yanında yerini aldı. Pony maalesef bizden ayrıldı. İp almaya gittiğim yerde çok ısrar edilince onlara vermek zorunda kaldım. Daha yeni ördüğüm için ayrılmam zor oldu benim :( Neyse çok özlersem yenisini örerim artık. Ankarada yaşayan arkadaşlarım kızılayda rastlarsanız bulvar üzerindeki ipçi de şaşırmayın. Orada benim sevimli pony. 
Bundan sonra gelecek olan örgüm yine çok severk yaptığım bir şey oldu. Çok istiyordum zaten örmeyi. Tekrar görüşmek üzere...
Sevgiyle kalın :) 

2 yorum: