09 Eylül 2014

Baykuş Çantam :)))))))

Merhabalarrrrrrr,
Büyük bir mutlulukla yazıyorum bu yazımı. Bu çantayı sonunda ördüm ya o yüzden. Çok isteyerek, öreceğim öreceğim diyerek bir türlü başlamadığım çantamı sonunda bitirdim. Renkleri ayarlarken azıcık zor geldi bana onun dışında gayet kolaydı. Biraz emek istiyor tabi. Çok renk ve parça olunca uğraşıyorsunuz. Ama bana hiç dokunmadı. 
Baykuş delisi ben sonunda muradıma erdim bu çanta ile. Darısı diğer örmek istediğim baykuşlarıma olsun :) 4 motiften oluşuyor normalde. Ama hep bavul gibi kocaman çantalar kullandığım için bana küçük geldi ve ben tek yüzü 9 motiften yaptım. Birleştirerek gitmediğim için arada fazla ördüğüm veya eksik ördüğüm küçük parçalar oldu ama onlarda çabucak çözüldü ve çantam bitti. Daha kullanmaya başlamadım. En yakın zamanda inşallah. Sanırım kıyamıyorum hala :)))
Tekrar görüşmek üzere. Sevgiyle kalın...  

2 yorum:

  1. hımmmm enfes bişe bu bilirsin baykuş aşığıyım bende;) ellerine sağlık cnm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım :) bilmezmiyim ama nasıl sevilmezki bu baykuşlar... daha yapacağım inşallah. :))

    YanıtlaSil