04 Haziran 2014

Kırmızıyı seviyorum :)



Hepinize kocaman bir merhaba,
 Bendeniz biraz tembellik zamanındayım ve bunu için özür diliyorum. Bu şalı öreli 2 hafta oluyor herhalde ama daha yeni yayınlıyorum. Elimde dikilmeyi bekleyen bitmiş bir oyunca ve örülen başka bir oyuncak daha var ama ben 2 gündür onlara bu sefer sağlık sebepleri yüzünden elimi süremedim ama bugün inşallah yapacağım.Gelelim yine asıl konumuza :) bu şalı çok severek ördüm. Zaten çok beğendiğim bir modeldi ve çok sevdiğim bir arkadaşıma gecikmiş anneler günü hediyesi olarak gitti. Rengini o seçmişti ama sanırım şu sıralar örmemi pek beklemiyordu. Bende kırmızıyı çok seviyorum ve güzel oldu :) Arkadaşımda beğendi bende rahat ettim. Güle güle kullansın canım benim...

Farklı bir rengini kendime de örmek istiyorum. Daha renge karar veremedim ama. Nette gördüğüm diğer örneklerinin aksine ben pırlanta ile ördüğüm için çok zor olmayacak havalar ısınsa bile örmek. O yüzden yazın ortasında görürseniz şaşırmayın derim :)Yazımı özellikle bugün yazmamın daha fazla ertelememin bir sebebi de bloğumun yeni haliyle karşınıza çıkmaktı. Canım arkadaşım Demet'in ellerine sağlık. Bahar tazeliğinde çiçekli kelebekli yeni haliyle karşınızdayım.Ben şalımı da, bloğumu da çok beğendim siz nasıl buldunuz?Sevgiler çok çok...

2 yorum:

  1. Canım benim beğenmek ne kelime bayıldım ben,kırmızının bu tonuna bayiliyordum,canım arkadaşımın ellerinden harika bir şalim oldu,ellerine sağlık gülüm...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan balım güzel günlerde inşallah :))))

    YanıtlaSil