09 Aralık 2013

Balerin Farem :)

Merhabalar,

Yeni ve karlı bir haftaya başlarken biraz moral olsun diye sizinle Balerin Faremi paylaşayım. Kar yağdığı için benim gerçekten morale ihtiyacım var her yer buz ve işe gelirken bu kadar yorulmadım hiç. büyük bir savaş veriyorum yürürken ve sonra hiç dışarı çıkmak istemiyorum :(
Bu kırmızı hanım efendi çok sevdiğim bir arkadaşıma gidecek. Kendisi 7 yaşında olabilir ama ben onun oda benim arkadaşım :) Abla yok aramızda çok şükür. Denizciğim de bale yaptığı için ona doğum günü hediyesi olarak ördüm büyük bir zevkle. Umarım Deniz de sizde beğenirsiniz. Hava kapalı olduğu için resimler pek iyi çıkmadı ama ancak bu kadar oldu.
Sevgiyle kalın...





8 yorum:

  1. offf naptın senn çok şeker bu balerin fare. ellerine sağlık. o minik arkadaşında beğenir bence. hımm bende abla demicim sana o zaman hıh :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) nasıl istiyorsan öyle hitap et benim için sorun değil :D

      Sil
  2. ellerine sağlık çok şeker olmuş canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker bir balerin olmuş canım benim, güle güle oynasın Deniz Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balım teşekkür ederim :) Seninkilere benzetmeye çalıştım ama olmadı uğraşıyorum olacak inşallah birgün :D

      Sil
  4. güle güle oynasın canım :)
    kar çok fena ya bnde bütün gün dışardayım bugün eşimin kolundan çıkamadım düşücem diye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Canancım :)
      evet maalesef durum kötü buz her yer hem yer hem hava...

      Sil