05 Eylül 2013

İlk Buluşma...

İLK BULUŞMA...

Merhaba :)
Bu ilk tanışmamız, serin ama güzel bir Ankara sabahında sizinle buluşuyorum. Bu bloğu açmama neden olan çok sevdiğim arkadaşım Demet'e çok çok teşekkür ederim fikir ve kurulum onun, hakkını ödeyemem. Amigurumi de ilk elime aldığım oyuncakta onundu zaten öyle başladık ve şu anda çok sevdiğim bir sürü oyuncağım var. Kelebekleri çok sevdiğim ve bütün oyuncaklarım benim birer parçam olduğu için de bu adı seçtik umarım sizlerle de çok şey paylaşırız... Rengarenk güzel bir gün dilerim hepinize. Sevgiyle kalın!


5 yorum:

  1. Canım benim...
    Senin için ne yapsam azdır..
    Güzelliklerle dolu bir blog olsun..
    Güle güle yaz, çiz, takibindeyim..
    Kocaman öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  2. Balım çok çok teşekkür ederim!Kalp kalbe karşıdır bende senin hakkını ödeyemem canımın içi...

    YanıtlaSil
  3. Balım çok çok teşekkür ederim!Kalp kalbe karşıdır bende senin hakkını ödeyemem canımın içi...

    YanıtlaSil
  4. canım hayırlı olsun bloğun takibe aldım seni.seni de bekliyorum bloğuma başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) tabi ki gelirim mutlaka :)

      Sil